05 Temmuz 2007

Samsun Veteriner Sağlık Meslek Lisesi Mezuniyet Gecesi


1993 yılında benim de mezun olduğum o zaman ki adı ile Veteriner Sağlık Meslek Lisesi son dönem mezunlarını 7 Haziran 2007 tarihinde verdi. Benim mezun olduğum dönemde Veteriner Sağlık Meslek Lisesi mezunları hemen Tarım Bakanlığında iş buluyordu, zaten ben de 1993 yılı eylül ayında Şırnak İl Müdürlüğünde Hayvan Sağlığı Şube Müdürlüğünde görevime başlamıştım. Gençliğe giriş dönemimde bana çok şey katan bir eğitim kurumuydu, meslektaşlarımla, unutulmaz öğretmenleri ile... Samsun Veteriner Sağlık Meslek Lisesi'nden mezun olan teknisyenlerin meslek hayatlarına atıldıklarında kendilerine bir abileri,meslektaşları olarak başarılar ve mutluluklar diliyorum.. Aramıza hoşgeldiniz...

Mezuniyet gecesi ile ilgili haber için BURAYA tıklayınız.
Samsun Vet.Sağ.Mes.Lisesi için ise sağ sütunda linkler başlığı altındaki kısmı kullanabilirsiniz

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...